9. Martyna

5 października 2022

Przeczytaj opis walki w Wyzwaniu i oddaj swój głos

Jakbym miała podsumować to wyzwanie jednym słowem to “WDZIĘCZNOŚĆ” ❤❤❤

 

Ze względu na różne wydarzenia w moim życiu czułam potrzebę zrobienia czegoś więcej niż wyzwanie treningowe💯 a rozpoczęcie wyzwania to dla mnie taki trochę nowy rok i nowe cele 💪

 

Od początku wyzwania postanowiłam sobie zupełnie nowe dla siebie cele:

❤ treningi minimum 3 razy w tygodniu (standardowo mój ukochany pożeracz tłuszczu z Karolina Sobala Fitness Trainer i pogromca cellulitu z QCZAJ

❤ wieczorem spisuje powody, za które jestem wdzięczna każdego dnia, dzięki temu zasypiam z pozytywna myślą

❤ wstaje przed 6 rano (polecam “fenomen poranka”), pomimo że wcale nie muszę 😅

❤ po obudzeniu się czytam parę wdzięczności że swojego zeszytu 😁

❤ codziennie robię 10-15 min porannego treningu (albo wybrany jeden filmik z QCZAJfitness albo sama sobie dobieram coś z pamięci i robię po 30 sekund każde ćwiczenie)

❤ nauczyłam się afirmować😊

❤ ODSTAWILAM kompletnie social media po godzinie 21 w tygodniu (poza wrzuceniem potreningowej relacji 😅 ale nic nie oglądam), ogólnie ograniczyłam socjale do 2 -3 razy dziennie

❤ nauczyłam się nie sięgać po telefon w każdym momencie jak nie mam czym się zająć- w

kolejce, w korku itp. Ćwiczę uważność, obserwuje i skupiam się na swoich myślach i otoczeniu i doceniam.

❤ w trakcie wyzwania przeczytałam 3 książki o samorozwoju 😊 I spisuje sobie najbardziej

motywujące fragmenty

❤ poświęcam minimum min 30 dziennie na samorozwój- książki lub medytacje, podcasty itp.

❤ zawsze podczas mycia zębów ćwiczę poślad – wymachy nogi po skosie, w tył i przysiady😅

 

Na czas wyzwania pilnowałam QCZAJdiety, więc tłuszcz sobie poszedł 😁

 

Ukochuje ❤ i gratulacje dla wszystkich dziewczyn 😍 macie niesamowite efekty ❤ każdej życzę wygranej 😘

Najnowsze wpisy

12 listopada 2022

QCZAJcamp Gwiazda Morza
Czytaj więcej

18 października 2022

WYNIKI – Tajlandia z QCZAJ’em
Czytaj więcej

5 października 2022

15. Paulina
Czytaj więcej