QCZAJfitness

W przypadku pytań dotyczących platformy z treningami qczajfitness.pl

Pisz na e-mali qczajfitness@qczaj.pl

lub wiadomość prywatną na profilu QCZAJfitness na Facebooku

QCZAJdiety

W przypadku pytań dotyczących diet on-line z serwisu qczajdiety.pl

Pisz na e-mail pomoc@diety.qczaj.pl

Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego serwisu diet

QCZAJsklep

W przypadku pytań dotyczących zakupów suplementów, gadżetów, akcesoriów sportowych i innych przedmiotów w sklepie na qczaj.pl

Pisz na e-mali sklep@qczaj.pl

lub wiadomość prywatną na profilu QCZAJsklep na Facebooku

QCZAJcamp

W przypadku pytań dotyczących QCZAJcamp
Pisz na e-mali qczajcamp@qczaj.pl

W przypadku pytań dotyczących współpracy biznesowej, eventów, eventów on-line, reklamy i promocji

Pisz na e-mali qczaj@qczaj.pl lub qczajteam@qczaj.pl

Adres korespondencyjny:
QCZAJTeam
ul. Puławska 469 IV p.
02-844 Warszawa
NIP PL7352597555

Formularz kontaktowy






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę QCZAJTeam z siedzibą przy ul. Rydygiera 11a/219, 01-796 Warszawa
    NIP: 7352597555, REGON: 146195329 , moich danych osobowych w celach związanych z korzystaniem ze Serwisu internetowego www.qczaj.pl w zgodzie i według zasad określonych w Regulaminie sklepu.

    Najczęściej zadawane pytania

    • Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, możesz wygenerować nowe - kliknij w tekst "nie pamiętasz hasła?" pod przyciskiem logowania lub napisz na adres qczajfitness@qczaj.pl
    • Jeśli chcesz uruchomić dostęp do treningów po zakupie w serwisie QCZAJdiety.pl, przy okazji zakupu diet, powinieneś założyć osobne konto na stronie qczaj.pl, następnie wybrać odpowiedni okres dostępu do platformy z treningami, w ostatnim kroku należy wpisać kod rabatowy, który otrzymałeś w mailu po zakupie na stronie z dietami. Wtedy cena powinna się wyzerować.
    • Diety są dostępne w oddzielnym serwisie na stronie QCZAJdiety.pl. Aby mieć dostęp do diet zaloguj się na swoje konto w serwisie na stronie QCZAJdiety.pl
    • Aby dodać linię treningową, przejdź w MOJE KONTO do zakładki „Linie Treningowe” i użyj przycisku na dole strony.
    • Aby usunąć linię treningową wejdź w MOJE KONTO do zakładki „Linie treningowe” i użyj przycisku w kształcie kosza na śmieci umieszczonego z prawej strony.
    • Aby zmienić dni treningowe wejdź w zakładkę "Linie treningowe". Następnie kliknij przycisk "Edytuj" przy danej linii. Na dole wyświetli Ci się kalendarz z zaznaczonymi aktualnymi dniami treningów. dostosuj dni treningów i kliknij przycisk "Zatwierdź zmiany" .
    • W ramach dostępu do QCZAJfitness możesz mieć uruchomione jednocześnie maksymalnie 3 linie treningowe. Linie treningowe możesz usuwać, wymieniać i modyfikować w dowolnym momencie.
    • Poziom zaawansowania linii treningowej dostosowywany jest indywidualnie na podstawie parametrów Twojego profilu treningowego.
    • Poziom zaawansowania linii treningowej dostosowywany jest indywidualnie na podstawie parametrów Twojego profilu treningowego, częstotliwości treningów oraz ocen trudności treningu. Jeśli Twoje treningi są zbyt łatwe lub zbyt trudne - oceniaj je odpowiednio po każdym treningu a poziom będzie powoli dostosowywał się do Ciebie.
    • Aby zmodyfikować swój profil treningowy, wejdź w MOJE KONTO do zakładki „Profil Treningowy”, następnie wybierz parametr, który chcesz zmodyfikować i kliknij ikonę ołówka, w prawym, górnym rogu pola. Profil treningowy powinien być modyfikowany co najmniej raz na 3 miesiące. Dzięki temu mamy najświeższe informacje na temat Twojej kondycji i możemy lepiej dobierać treningi dla Ciebie.
    • Dostęp do treningów Live z QCZAJ'em ma każdy użytkownik, który wykupił dostęp do QCZAJfitness.
    • Jeśli nie masz treningu na dziś, sprawdź w jakie dni tygodnia masz ustawiony trening w swoich liniach treningowych. Możesz to zrobić modyfikując daną linię w MOJE KONTO w zakładce Linie treningowy przyciskając ikonę ołówka. Pamiętaj żeby po zakończeniu modyfikacji zatwierdzić zmiany.
    • Biblioteka filmów daje możliwość każdemu z użytkowników QCZAJfitness na zapoznanie się ze wszystkimi liniami treningowymi. Możesz dodawać filmy do ulubionych, tworzyć sobie własne zestawy treningowe i odtwarzać je w dowolnej chwili.
    • Jeśli widzisz swoje treningi na komputerze i/lub na telefonie a na telewizorze nie, najprawdopodobniej problem tkwi w przeglądarce jaka jest zainstalowana na danym telewizorze. Niestety różni producenci sprzętu korzystają z różnych przeglądarek, dlatego nie ma uniwersalnego sposobu na rozwiązanie tego problemu. Co możesz zrobić? 1- Jeśli Twój TV ma inną przeglądarkę - skorzystaj z niej i sprawdź czy problem ustąpił. 2- Jeśli nie ustąpił - wyczyść pliki cookies w przeglądarce. Jak to zrobić? Wpisz w Google : "Czyszczenie plików cookies w przeglądarce na Tv < Twój model TV> "